Na základě platných standardů pro řízení služeb, zejména pak s ohledem na metodologii ITIL, navrhujeme našim klientům programy služeb servisní a provozní podpory pro všechny vrstvy a oblasti jejich IT prostředí. Standardními elementy obsaženými v naší nabídce servisních služeb jsou zejména:
- Technická podpora realizovaná vzdáleným přístupem nebo v místě instalace
- Řešení provozních incidentů s časovými závazky reakce a vyřešení odpovídajícími prioritě incidentu
- Poskytnutí konzultační podpory a řešení drobných provozních požadavků neincidenčního charakteru
- Monitoring prostředí pokrývající všechny technologické oblasti IT prostředí od síťové a serverové infrastruktury až po zařízení koncových uživatelů
- Online inventarizace hardwarových i softwarových prostředků včetně automatické identifikace změn
- Bezpečnostní monitoring operačních systémů serverů a uživatelských zařízení s automatizovanými procesy reakce na identifikované bezpečnostní riziko
Pro bližší informace a návrh vašeho vlastního programu služeb provozní podpory nás prosím kontaktujte na mailové adrese support@conit.cz. Naši konzultanti se s vámi spojí a prodiskutují rozsah vašich provozních potřeb pro relevantní návrh úrovně služeb.